כבר 124 חוסלו: צה"ל תקף מפקדה צבאית של חיזבאללה

    קובי פינקלר No Comments on כבר 124 חוסלו: צה"ל תקף מפקדה צבאית של חיזבאללה

    גבול הצפון: מטוסי קרב תקפו בשעות האחרונות מפקדה צבאית של ארגון הטרור חיזבאללה. מוקדם יותר היום תקפו הכוחות בירי ארטילרי כמה מרחבים בשטח לבנון. חיזבאללה מודיע על מחבל נוסף שחוסל מאש צה"ל, ובכך מדובר ב-124 מחבלים שחוסלו מתחילת המלחמה ועד כה

    תקיפה של צה"ל בלבנון צילום: Ayal Margolin/Flash90
    17:44
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on המבקר דורש מנתניהו והרמטכ"ל: לשתף פעולה עם הבדיקה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הירי בגבול הצפון : מטוסי קרב תקפו בשעות האחרונות מפקדה צבאית של ארגון הטרור חיזבאללה מוקדם יותר היום תקפו הכוחות בירי ארטילרי כמה מרחבים בשטח לבנון, דיווח בלבנון: צה"ל תקף מבנה מהאוויר בכפר עיתרון בדרום המדינה. במהלך השבת, זוהו כמה שיגורים מלבנון למרחב מנרה.

    כוחות צה"ל תקפו בתגובה את מקורות הירי. דובר צה"ל מסר כי במהלך היום כוחות צה"ל תקפו בירי ארטילרי מספר מרחבים בלבנון. בנוסף, לפני זמן קצר מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מפקדה צבאית של ארגון הטרור חיזבאללה. כמו כן, זוהו מספר שיגורים מלבנון שחצו למרחבים שונים בצפון הארץ.

    כתוצאה מהירי לעבר מנרה, לוחם אחד נפצע באורח קל עד בינוני מרסיסים, ופונה לבית החולים זיו בצפת. דובר צה"ל סיפר כי בתגובה, תקפו כוחות צה"ל את מקורות הירי. כתוצאה משיגורים שבוצעו מלבנון למרחב מנרה, לוחם צה"ל במילואים נפצע מרסיסים באורח בינוני. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתו עודכנה.

    בתוך כך, חיזבאללה מודיע על מחבל נוסף שחוסל מאש צה"ל, לדבריו מדובר ב-124 מחבלים שחוסלו מתחילת המלחמה ועד כה.

    כל זאת בהמשך לחשיפת עיתון "וול סטריט ג'ורנל" האמריקני כי בכיר בממשלה התבטא על ראש הממשלה נתניהו שחלש מול האמריקנים וביטל מתקפת מנע בלבנון – שהייתה חיונית ביותר לביטחון ישראל, בגלל שהוא לחיץ וחלש מולם.

    לטענת העיתונאי ירון אברהם מחדשות 12 מטוסי חיל האוויר כבר יצאו לדרך אך נתניהו החזיר אותם בשל החשש שלו. "זה הזוי שנתניהו מעדיף את האינטרס האמריקני על פני האינטרס הישראלי. בצמרת הביטחונית הישראלית הייתה תמימות דעים שזו מתקפה קריטית לביטחון ישראל. נתניהו הזמין את הלחץ האמריקני כי חשש מלתקוף בלבנון".

    לשכת ראש הממשלה מסרה בתגובה לדיווח בוול סטריט ג׳ורנל: הפרסום אינו נכון. כבר ביום הראשון של המלחמה ראש הממשלה נתניהו החליט שישראל תפעל קודם להשיג ניצחון מוחץ בדרום, תוך הרתעה תקיפה בצפון. מדיניות זו אומצה על הקבינט.

     



    0 תגובות